-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

måndag 10 september 2012

jag vill gå på vipbloggträff! :)

Omslagsbild




Såg idag att man  kunde bli en av några som får komma på vipbloggträff på underbara barn-mässan i Stockholm i oktober, och få gratis inträde till mässan plus en goodiebag - DET vore ju inte helt fel efter alldeles för mycket stress den här hösten!
Bäst att skynda sig att skicka in bloggadressen, blogga grymt mycket och hopppas på det bästa!

Var på underbara barn-mässan för ett eller två år sedan, maken var och fiskade så jag ovch barnen drog iväg själva och checkade in på det helt FANTASTISKA Alfons-hotellet (Rica Talk Hotel) intill Älvsjömässan. Vad sägs om en egen frukostmatsal med lekrum för barnfamiljer där frukosten serverades i barnstorlek i lagom höjd till barnen t.ex? Lyx för både barnfamiljerna och de som reste utan barn :)

Underbar personal och alla barn fick en liten present när man checkade in  - och så kunde man förstås leka i Alfons' hus!

Så ja, jag vill hemst gärna dit igen, så att jag kan förundras över alla nya prylar på marknaden som jag inte visste att jag behlövde (typ skidor till barnvagnskhjulen och andra roliga saker ;), shoppa loss och låta barnen åpyssla och leka med allt roligt som fanns där, pysselstationer, barnvärdar och txv-spel gjorde det enkelt att ha med barnen och ärligt talat hade det varit ganska trist att gå åpå en sådan mässa utan barnen - den är ju för dem!

Häromdan kom förresten Tindras fina kappa från Livly samt "the perfect leggins" (och ja de satt grymt bra och var rätt tjocka så de håller nog ett tag). Riktigt snabb leverans från Licvly clothing och ett extra plus i kanten för att de hörde av sig och talade om att deras leggins var väldigt smpå i stl och rekommenderade mig att fgå upp 2 stl vilket var precis lagom. Kommer definitivt att handla av dem igen! Fast förmodligen på rean annars blir jag ruinerad...


På torsdag blir det blingovisning hos en ny värdinna med två supersöta adoptivbarn, ska bli riktigt kul! Och snart kommer nyheterna....vill du vara först att beställa? Eller kanske ha en visning och f¨å grym rabatt? Har visningar i hela Skaraborg, Örebro samt Göteborg med omnejd. Bor du någon annastans hjälper jag dig gärna att hitta en säljare. Hör av dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar