-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

torsdag 3 mars 2011

fit for fight!

nu så, nu ska jag ta tag i bloggandet igen - datorn o jag har inte varit så bra kompisar på sistone ;) Har märkt o packat kläder till loppisen i skövde på söndag - för jag har väl nämnt att det är barnloppis på Valhall på söndag 6 mars kl 11? Massor med säljare! Kom och fynda!

För övrigt är jag just nu i valet och kvalet ifall jag ska byta ut min casualplay sulky mot en likadan fast vändbar, om jag då ska köpa ett nytt demoex endast sittdel och behålla regnskydd och bilstol till den jag har eller om jag ska köpa en beg med liggdel, bilstol, sittdel, ståbräda och isofixbas samt regnskydd till alla delarna för 4000? Det vore ju kul med en helt ny men tillbehören e helt vansinnigt dyra nya...1400 för en ståbräda....

Ser oxå framemot ullaredstrippen nästa helg och hoppas på att de fortfarande har molo och lundmyr kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar