-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

tisdag 9 augusti 2011

Nyfrälst


Dålig på att skriva här just nu men lovar förstås att skriva om Blingos kickoff och min helg i malmö på söndag!

Har just fastnat för rockefellakläderna, en del av molos kläder o framför allt Me too! Enda märket där jag bara hittar snygga kläder till killarna,men inte så mycket till dottern - händer inte ofta vill jag lova!

Till följd av detta har jag hängt en del på Tradera på sistone (för nej då, jag kan ju aldrig fastna för nåt som finns i produktion nu, utan måste alltid fastna för sånt som fanns förut och som nu e skitsvårt att få tag på...) Ungefär som att jag bara förälskar mig i problemhästar och har nåt knäppt behov av att ta hand om och försöka få ordning på konstigt folk... har jag en oengagerad elev så nog fan ger jag mig den på att inte ge mig....fast nu misstänker jag att jag mött min överman i envishet (bortsett från min egen dotter då ;)...haha..

Iaf, här kmmer några godbitar från rockefella!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar