-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

torsdag 8 september 2011

Loud and fast!



Neo på väg till dagis i tröjan som talar sitt tydliga språk och beskriver honom i ett nötskal - loud and fas!(Rockefella).

Hemma från en lyckad blingovisning med fördrink, snittar och bubbel! Tjejsnack, snälla ungar, godsaker och underbara kläder - kan det bli bättre?? Dessutom hade Sara kommit på att man kunde skära ut snittarna i samma form som blingomönstret, synd bara att jag glömde servetterna hemma!

Sålde rätt bra dessutom, skönt. Tack alla goa tjejer för en jättetrevlig kväll!

Nu är det natten, för länge sen egentligen. Imorgon blir det metropolen Skövde efter jobbet, så att jag får behålla mitt gamla nummer o skaffa ett fodral till min iphone som jag försöker förstå mig på...idag lyckade jag faktiskt ringa med den! (eller med lars' rättare sagt, för de ser ju naturligtvis likadan ut, o fanns ´bara den att välja på i "familjedealen" - bra familjedeal eller hur??)


Gonatt o sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar