-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

lördag 3 september 2011

Småfolk, Molo & Urban Jungle





Ja herregud...o jag som aldrig skulle bli nån "lattemorsa"...(kommer jag iofs aldrig bli eftersom jag fortfarande inte lärt mig att dricka kaffe....)

Men tänka sig, nu har lillkillen fått en mountain buggy swift eftersom jag hittade en fräsch begagnad till väldigt bra pris...o dessutom är det den absolut bästa vagnen jag nånsin haft, fattas bara ett regnskydd o en sån där tyggrej att sätta på där man kan sätta - ja just det - en mugg ;) Och så en ståbräda som passar oxå.

Matchade de minsta till dagis i rött häromdan, Neo i tröja från småfolk och byxor från Lundmyr of Sweden och Tindra i röda polarn o pyretkläder från topp till tå... Dregglisen som Neo har på sig har jag köpt på Ullared, kanon eftersom det är fleece på baksidan så det blöta inte går igenom.

Innan vi gick fick Neo på sig sin vantfleece från Molo o mössa från Nova star, som dock redan blivit för liten insåg jag nyss.

Nu måste jag åka o lämna de stora barnen hos farmor o farfar då här blir kräftskiva ikväll!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar