-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

tisdag 27 september 2011

Helgens fynd

Fler bilder kommer, lovar. Är utan telefon för tillfället.

Helgens fynd i Gbg blev en skaljacka från pop, en dockvagn, en didriksson regnjacka och en jättefin brioleksak med mjuka klossar/pusselbitar till Neo, samt några klädesplagg till den minste i Gbg. Allt för 160 spänn :)

I lördags var jag o Sara en sväng till Skara oxå, Neo fick följa med o fick en sån där rattleksak till vagnen. Tyvärr passade inte trappgrinden jag köpte så om nån behöver en smal sån har jag en ny men billig att sälja!

En hel del kläder blev det där också, till alla barnen faktiskt. Och så en emmaljunga åkpåse i svart för en 50-lapp som passade någorlunda i swiften iaf. Fast jag fattar inte varför det ska vara så förbannat svårt att ändra axelremmarna på uj swiften??? Måste göra fel...

För övrigt har början på den här veckan varit riktigt intressant för en gångs sull. Fått mig en liten självförtroendekick, det behövdes :)

Blingovisning igen på torsdag, hoppas klättra upp ett steg på säljtoppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar