-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

torsdag 24 november 2011

Livly




Satt på vårdcentralen och väntade några timmar idag (och precis som jag misstänkte så hade jag bihåleinflammation, men det hör inte hit). I alla fall så bläddrade jag i bland annat mama och fick syn på en notis och en bild på en ljuvlig kappa av märket Livly, som designas av designern Lisa Carrol, som förstås har tvillingdöttrar vid namn Liv och Lilly (varifrån skulle hon annars ha fått namnet liksom... ;) ).Hon saknade lyxiga barnkläder till rimliga priser och voilà!, så skapade hon Livly med plagg från 225 kr - 1395 kr. Alltså lyx till barnen för hyfsat rimliga priser...kanske. Om det inte är så att ett par strumpor kostar 225 kr iofs, då är det kanske inga superpriser. Men still, överkomligt.
Kappan ser iaf underbar ut tycker jag! Dock har dottern fler ytterplagg än vad hon hinner använda, så ngn sådan blir det inte på ett tag...

Har tydligen bland annat fått uppmärksamhet i italienska Vogue bambini (varför har vi inte den motsvarigheten på svenska för??)

För övrigt har jag nyligen sett en sneak peak på blingos vårkollektion och skrivit upp kickoffen i kalendern - ska bli så kul att se hela kollektionen och börja sälja vårens nyheter i januari! Nästa års blingomönster är helt undernart, och förmodligen kommer blingobagarna tillbaka om jag förstått det hela rätt! Men först slutspurten på rean! Passa på att fynda just din favorit! Maila din order till mig senast 30/11 om det är ngt du vill ha :) louise.akerstrom@blingo.se

Nu ska jag krypa ner o vila bort bihåleinflammationen hoppas jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar