-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

måndag 30 juli 2012

Kläder kläder, rea, rea, nyhetens behag!





                                                                   Kaxigaste bruden i stan  - denna underbara halternecktunika fyndade jag i en italiensk "boutiqe" i Västra Hamnen i Malmö (underbar miljö btw) 70 % rea, då kan man lyxshoppa lite, blev en ilse jacobsenklänning till mig oxå. Tindra älskade den fina asken och den lyxiga påsen den låg i. Blir nog shopaholic av den damen (sådan moster... ;)



Sommarrean är inne på sin slutspurt i så gott som alla butiker, gissar att den är ännu bättre i de butiker i sthlm o gbg som blivit översvämmade :p

Jag har fortfarande inte kommit mig för med att utnyttja polarn o pyrets fördelaktiga rea och "snälla" bytesregler, men det beror kanske beror på att de storlekar jag vill ha alltid är slut innan jag pallrat mig dit. Men måste ju dit o utnyttja mina värdecheckar innan de går ut :)

Kick.off med blingo i sthlm 11 aug, ska bli så kul och inspirerande! Sen kommer jag hem laddad till tänderna inför alla visningar i början av säsongen, är ni inte nyfikna på allt nytt? :)

Det har varit mkt klädprat med Sara när vi målat tak och väggar nu de sista veckorna, alltid kul. Tänkte haka på o hjälpa till på klädbytardagen i Borås 25 aug ! Under min sjukskrivning blev det en del nätshopping oxå för Neo växte ju som ogräs o behövde kläder. Blev babyshop.se och La redoute. babyshop - toppen! Snabb leverans, en vara slut och det ringde de o sa o frågade om jag ville ha en annan stl eller liknande. La redoute: Såå besviken! Jättelång leveranstid (mkt längre än utlovat), Hälften var slutsålt visade det sig på följesedeln när jag fick hem paketet (allt till Neo naturligtvis) och i påslakanet jag beställt var det ett stooort hål i sömmen. Suck, inte orkat reklamera än men får väl ta tag i det.

Lite flummigt inlägg det här men har ju varit ett långt uppehåll tyvärr  - men det ska jag försöka ändra på nu. Ska även försöka pimpa bloggen lite nu när jag ska jobba lite mindre o faktiskt ha looov!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jag har samma erfarenhet av la Redoute, tyvärr.

    SvaraRadera