-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

måndag 6 augusti 2012

My rockefellas :)

 Dagens outfit!
Efter att Tindras hosta blivit ännu värre åkte vi till vårdcentralen, och visst var det lunginflammation... Hur som helst så resonerar hon som så, att har man tillräckligt coola kläder gråter man inte hos doktorn ;)
Så därför blev agens outfi klänning från rockefella, vita trekvartsleggins och hennes älskade remsandaler (som snart är för små...det är inte lätt att vara barn...) Köpte dem på din sko förra sommaren.
.
 ...och eftersom mor i huset älsar rockefellas kläder, åtminstone mkt av det, blev jag väldigt glad när jag hittade dessa leggins till halva priset hos www.modelmini.se! Så blev både svarta och vita, men som vanligt fanns det ju inga kvar i Neos storlek.


Modelmini har förretsen mkt fint, en hel del ekologiskt och just nu fyndpriser, inget jättetorortiment dock. Men gillar man märken som wheat, småfolk, katvig, rockefella osv är sidan absolut värd ett besök.



Just nu rensar jag för fullt här hemma inför barnloppis i borås 25/8, hoppas på god försäljning, skulle vara ett välkommet tillskott i kassan :p

Rensat ur Alexis' bokhylla och resten av hans rum idag, alldeles för många böcker man har två av, och eg alldeles för många böcker överhuvudtaget. men jag har väääldigt svårt för att göra mig av med böcker, men det blev väldigt mkt bättre ordning i bokhyllan!
Imorgon ska jag ta tag i Tindras rum, hoppas orka städa någorlunda i Neos rum ikväll, så det inte är alltför mkt kvar på torsdag när fotografen kommer....hjälp på fredag kommer huset ut på Hemnet! Nervöst....städa städa, varje daaaag o så lite meeeer inför visningen...Själva tänkte vi rymma till gbg och titta på Alexis' breakdanceuppvisning den dagen.

Nu ska här städas så ska ni få se våra fina barnrum på bild imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar