-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

söndag 12 augusti 2012

Tillbaka från underbar kickoff!



    SNEAK PEAKS



Foto: And one sneak peek from our new basic collection - we <3 basic - Release August 16!
Foto: More sneak peeks - now one for the ladies! This autumn, we will launch our largest collection for ladies ever. Release August 16!

                                                                                     
AUTUMN SEASON 2012 blingo - for colorful people!

Tack Sanna, Benny och Marcus samt alla blingosar för en supertrevlig helg, fast utvilad är man ju som vanligt inte när man kommer hem men det är ju så det ska vara när man har haft roligt!

Precis som vid de andra två kickofferna jag varit på fick jag massor med inspiration, nya ideer och goa skratt :) Det kliar i fingrarna efter att få hänga upp den nya fina kollektionen och prova på mina barn. Tyvärr är ju inte de stora hemma denna veckan utan hos mormor o morfar i Göteborg, så får nöja mig med att prova med Neo, men det räcker nog gott o väl, har fullt upp den här veckan ändå.

Måndag: Första efter semestern och Sista dagen någonsin på gamla jobbet
Tisdag: Första dagen på nya jobbet
Onsdag: Vip-visning av nya blingokollektionen efter en ekologisk middag hemma hos mig
Torsdag Riktiga säljstarten, lägga ordrar
Fredag: Maken fyller år, fixa mysfrukost, fika hos farmor o farfar, städa det sista inför visnigen av huset på lördag, träffa mäklaren o ge honom nycklar osv. Åka till Göteborg
Lördag: breakdanceuppvisning i gbg (Alexis)

Samtidigt ska vi fixa en massa småfix inför visningen, rensa lite till och städa ännu noggrannare än vad vi redan gjort. Och få undan all tvätt. Det blir nog inte så mkt sömn den här veckan men sen hoppas jag kunna slappna av lite!

Väl i Göteborg ska jag ta med skolbarnen till Zara och Åhlens där jag hoppas att de fastnar för skolväskor och jackor som jag gillar ;)


Den här fina tunna dunjackan från Zara (299 kr) hoppas jag att stora killen ska fastna för, tilsammand med väskan nedanför, fast i rött från Åhléns (249 kr) blir det en färgglad höst på väg till och från skolan :)

VADDERAD LUMBERJACKA


Tösen önskar jag ska fastna för nån fin parkas, trenchcoat eller liknande, som man ändå kan leka i. Tips?

...eller varför inte den här? Hon lär ju synas i mängden iaf, om hon nu vill ha den vill säga. Tips på ryggsäck/väska att matcha med?

FODRAD LUMBERJACK MED HUVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar