-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

lördag 16 april 2011

Hjälp mig!

vill jag ha en phil and teds? Var o provkörde en till kanonpris i affären....tyckte den var supersmidig...fast den är ju framåtvänd..inte för att Neo verkade bry sig direkt -han var nog ganska nöjd med det...men en sak störde mig, det verkar inte direkt finnas nåt mellan-viloläge? Antingen väldigt upprätt eller ett av de två ligg/vilolägena? Annars gillade jag den...tror det får bli en svart isf så kan man "pimpa" med åkpåse i annan färg osv...antar att man tröttnar på en limegrön vagn ganska snabbt även om den e snygg för stunden...

Har kikat lite på abc design rodeo oxå - nån som har erfarenhet av den? Min lilla erfarenhet av abc design är att deras vagnar generellt är ganska tunga...?

Men jag älskar syskonsitsen till p&t...gah! Jag blir galen! Är p&t lätt att fälla ihop o lyfta in i bilen? (utan syskonsitsen på) Gud vad jag vimsar det är ju meningen att jag ska tipsa er o inte tvärtom!!

Nog dags för lite choklad så jag blir klar i huvudet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar