-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

söndag 10 april 2011

så var ännu en helg till ända :)

... och äntligen händer det grejer både i och utanför huset! Inne koncentrerar vi på oss när det regnar tänkte jag, för nu vill jag ha en snygg framsida!! På tisdag bär det först av till Tippen med all bråte från trädgården o sen till lidköping för o köpa häck :) Det blir nog lite bilder på huset oxå här skulle jag tro....

Det blev några småsaker o lite kläder på mammornas, nöjd med skorna till Tindra och Minymo-tröjan för en femma till Neo, men var ganska besviken på utbudet faktiskt. Föredrar Skövde och Töreboda - tycker lixom att grejerna ska vara RENA och HELA innan man lämnar dem till försäljning...

dessutom stör det mig att "personalen" på mammornas säljer grejer som tappat sin prismärkning för vad de tycker att det kan vara värt. Säljaren förlorar den slanten och dessutom kanske det hörde ihop med ngt, vilket är synd för säljaren som kanske vill ha tillbaka osålda grejer och då bara får ett halvt set av vad det nu var.

Tvillingklubben hade oxå riktigt fina kläder i år - men inte så mycket dock. Fast det är bra - då ser man ju kläderna...

Nu tar jag kväll - har gjort mitt i kök o tvättstuga för idag efter en lång dag med utflykt till hornborgasjön o tranorna. Maken är kvar ute i trägården o röjer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar