-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

onsdag 13 april 2011

Tråkaffärer :P

Idag har jag åkt runt till alla tråkaffärer och köpt tråksaker som jord, färg, sopsäckar osv...trist men det blir fint sen hoppas jag! Maken är ute och röjer för fullt i trädgården nu, själv har jag krattat löv i tre dagar sen till Alexis' kommentarer om att "löv ska man väl kratta på hösten mamma?" Hmm...ja men eklöv finns hela tiden. Sorry. Det är iaf inte ett löv kvar på framsidan eller i grönsakslandet nu, skönt!
Bra terapi dock, fick massor av idéer när jag krattade idag och nu är jag genomsvett - who needs a gymkort lixom??

På lördag är det förresten klädbytardag i Björsäter utanför Mariestad! Kl 10-13, kom dit o fynda! Massa fina kläder, även märkeskläder som Meandi och Molo!

Efter det hoppas jag få några gäster hit som vill kika på Blingos underbara ekologiska kläder :)
Kika gärna in på www.blingo.se samt ta dig tid att se på den här filmen (ca 5 min)
http://www.blingowear.com/eco_choice.html - mycket tänkvärt!

Vill du ha en visning och bor i Västra götaland, Halland, Örebro eller Kronobergs län? Hör av dig!

Ha det bra allihop, bara 40 min kvar till Grey's!

1 kommentar:

  1. Hatar ekar, iaf när de står i trädgården.. Vi har en utanför tomten, men den hänger över våran tomt. Inte kul alls med all skit som ramlar från den..

    SvaraRadera