-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

måndag 11 april 2011

Två små pärlor




Hittade dessa små pärlor på blocket idag - sittvagnstiden börjar ju närma sig även om Neo har två rejäla liggvagnar som han sitter bra i med ryggplatta och sele och dessutom sover riktigt gott i så det dröjer nog ett tag till innan jag byter till sittdelen på emmaljungan.

Den framåtvända sittkärran här är det ju ett bra tag kvar till innan han kan använda men visst ser den fin ut? Med nya hjul en varukorg och en rejäl rengöring blir den säkert hur fin som helst.Den andra är nästan en sådan som min man låg i fast hans var i galon och tyvärr finns bara liggdelen kvar. Hittade även en röd emmaljunga sittvagn men jag är lite tveksam till just färgen röd...
Fast allra allra helst vill jag förstås ha en inglesina classica med full liggläge...
Men det vet ni ju redan :)

Nu är min älskade man ute och fortsätter röja i trädgårdenmen jag har åtminstone krattat upp en halv driljon övervintrade eklöv under dagen och städat under trappan där jag upptäckte att en groda tagit skydd...

Fårväl gå ut och hjälpa stackarn...jobbigt att bära bort en bit ek....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar