-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

måndag 4 april 2011

Länkat

Har länkat till bloggen i några trådar på FL, vore ju kul om några till hittade hit :)

Idag blev det en tur till metropolen Skövde.... ;) En eloge till babyproffsens proffsiga personal som var otroligt tillmötesgående när jag ville reklamera min babyvakt som varit underbar hittills men nu bestämt sig för att bara lägga av..Även mkt tillmötesgående när jag förstås hittade en vagn jag ville klämma o känna lite på...

Är av ngn konstig anledning sugen på en p&t till minstingen, trots att jag eg. är en retrovagnsperson....men det verkar så smidigt att kunna ha syskonsitsen ibland bara, när storasyster är trött, den verkar ju funka att sova i oxå till skillnad från t.ex emmaljungas syskonsitsar. Dessutom var ju maxvikten hela 20 kg o jag som trodde det var 15... Och så var den ju rätt lätt att köra... Nackdelen är ju att det bara går att ha liten framåtvänd...

Blev även en tur till nya barnkupolen o deras café, eftersom Neo (och jag) ändå behövde äta....Grymt besviken tyvärr, blev bra mkt mer imponerad första dagen jag var där, på invigningen.

Nej, nu är det dags att ta ett sista tag i garderoben, barnens o mannens kläder är utrensade och prydligt ordnade nu är det bara mina kavr...o så tvätten då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar