-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

söndag 3 april 2011

Molofynd!



Igår var det klädbytardag i Töreboda - lika evighetslång kö som vanligt men det var det definitivt värt! Är man två st går tiden ganska fort :) Fyndade en tunika från Molo til Tindra - eller ja det är väl antagligen en klänning eftersom Tindra kunde ha stl 92 (!), i absoluta nyskick för 80 kr :) Hittade dessutom ett par nya leggins som jag glömt bort i garderoben som passade till! Andra fynd var en kanonfin cykel för en hundralapp, lite pop-kläder för några tior och en sååå fin röd pop windstopper-overall till minstingen för ynka 75 kr. Dessutom fick jag själv in 1500 kr - helt ok!

Nu dröjer det till hösten innan jag åker på klädbytardag igen, men jag kanske tittar in på mammornas den 9 april. O sen e d ju jätteloppisen i götene lörd 14/5 i folkets park - 25 bord med barnprylar - glöm inte det! I'll be there med mitt överskott från töreboda. Bland annat barnstol (en sån man hänger på bordet), hoppgunga och massa fina kläder! See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar