-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

onsdag 6 juli 2011

Hatar Erikshjälpens prislappar!!

...VARFÖR är de 100 ggr avårare att få bort än övriga prislappar? Och vad är det som gör att man måste sätta tre st på varje vara?? Har skrapat som en tok på böcker o annat o nu senast paraplysulkyn som de smällt på tre st på...behövde användas ganska så direkt så jag fick gnugga bort så mkt det gick....

För övrigt fyndade jag på sommarrean på samma ställe, en retro Zekiwa docksittvagn - så söt! Stora dockan sitter perfekt i den när lillan e ute o kör :)

Och nu väntar jag bara på min 70-talare som kommer om några veckor och peg peregon som e betald o klar men aldrig kommer...*morr* Dags för mail o fråga om leveransen....

Sen ska jag krypa ner i soffan framför livet på bb - eftersom jag är en sån där knäpp person som tyckte att det var ganska kul att föda barn - och ist gråter floder för att jag förmodligen inte får uppleva det fler ggr... ;)


Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar