-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

lördag 15 januari 2011

Det här med att blogga e ju riktigt kul ju! Bra alternativ till fönstershopping. Fast jag måst lära mig att flytta runt bilderna oxå, de hamnar alltid på samma ställe, trist.

Just nu längtar jag till varmare breddgrader så att barnen kan få använda alla sina fina vårkläder... Inte alls avundsjuk på mor o far som åker till Frankrike i 2 mån nu o dessutom är i Cannes under filmfestivalen...Är riktigt trött på snön...

Gick en runda inne på Lindex idag med kidsen efter vi hade klarat av den obligatoriska lördagsfikan i stan, och hittade en ljuvlig grå finklänning på rean....

Har glömt vad den kostade nu men det var under 200 kr... Dessutim fanns det en riktigt snygg randig kofta för 75 kr som passade både kille o tjej, som jag dessutom såg på en liten tös på caféet, så fin! Men den fanns ju förstås inte i Neos storlek, såklart.
Men de hade fina skjortor till lite större grabbar, lila med svart slips 99 kr och svart med lila slips 199 kr fast det är möjligt att det även ingick en slipover då.
Och riktigt tuffa "punkrockertröjor" i rött o svart till de allra äldsta (158/164)

Har börjat rensa i garderoben och försöker få Tindra att inse att hon faktiskt har vuxit ur stl 86/92...det går sådär, haha...

Nu ska jag sjunka ner i soffan med min älskling och blunda för alla dammråttor, innan det blir dags för nästa amning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar