-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

torsdag 6 januari 2011

Shoppingrunda i Skövde




Tänker göra mitt bästa för att hålla löftet om ett inlägg om dan, så här kommer dagens inlägg!

Denna rosa dröm gick ju bara inte att motstå...särskilt inte för 100 kr på rean! Hm. Stövlarna bredvid hittade jag på din sko för 199 kr. De blir perfekta till när vi ska på disney on ice imorgon! Alexis får ta sin duffel från gap som jag hittade på tvillingklubbens loppis i höstas för 60 kr (!)
Hittade dessutom äntligen ett par likadana tights som jag har till henne, son hon har tjatat! Dessa är från varför därför (åhlens) och kostade 129 kr. Gissar att det är en glad liten tjej som kommer hem från bästisen ikväll!



Idag blev det en shoppingrunda till Commerce i lugn och ro med lille Neo, som sov snällt i vagnen hela tiden! Med lugn o ro menar jag verkligen lugn o ro, för det var knappt en kotte där mellan 14 och 16. Nu var ju visserligen bara butikerna inne på Commerce öppna idag, men de andra kan vi ta en annan dag...


Så jag kunde alltså botanisera bland reaplaggen...som vanligt hittade jag massor med flickkläder och ingenting till grabbarna. Eller jo, det blev en present till maken...och några plagg till mig själv för en gångs skull!







Stod och höll i ett par sådana där söta "gubbbyxor" med hängslen till neo, för de är ju just så vansinnigt söta....o rea var det ju...men det är verkligen inte praktiskt med sådana byxor med knapp i midjan som man dessutom vill ha en skjorta till, som bara kommer att åka upp....så det blev inga sådana.

Nu har förresten Neo vuxit ur en massa fina kläder....lite sorgligt men å andra sidan har han ju vuxit i en massa andra fina kläder, som den tuffa tröjan och mössan från Molo som han har på sig på bilden.

Mycket av det urvuxna ligger nu ute på Tradera, slänger in en länk till annonserna lit senare. Finns även en del flickkläder i 98/104 ute.


Nu bär det snart av till Boterstena och goa Ulf och Malene för en tacokväll!
Ha det bra allihopa, så hörs vi senare idag eller imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar