-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

lördag 22 januari 2011

Väntar med spänning...

Den här godingen är till salu! Storlek 92 100 kr pp



...på mina (eller ok då, barnens :), katvig-leggins. Sa iofs att d inte var nån brådska men nu börjar jag bli nyfiken på dem!

Väntar oxå med spänningen på min blingo-kollektion som dyker upp nästa vecka - ska blo sååå kul att börja sälja! (wish me luck!) Och den 6/2 är iaf jag bjuden på vårens första meandi-visning, ska oxå bli riktigt kul att se vad de har tagit fram inför våren, Neo har ju verkligen inga sommarkläder alls i rätt storlek.

Sist men inte minst så väntar jag oxå på att få reda på när törebodas loppis är i år så att jag vet när jag måste börja packa...har prismärkt det mesta utan nummer, bara några få saker kvar så d ska väl förjoppningsvis gå ganska snabbt.

Klart är iaf att tvillingklubbens loppis här i Mariestad blir 26/3 kl. 10-13 i församlingshemmet i stan och att Götene har samma dag i Folkets park om jag förstått det hela rätt. Upplys mig gärna om tiderna om nån har koll!

Ja, jag väntar alltså ganska mycket just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar