-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

tisdag 25 januari 2011

high life :)

ajaj, har ju missat en dag, men datorn o jag e inte riktigt kompisar för tillfället så jag får skylla på det.

Idag har det varit high life här m massa folk på besök, stora som små, men d e bara roligt att ha folket fullt m folk tycker jag, även om disken stirrar argt på mig från diskbänken just nu....

Idag kom oxå min blingo-kollektion! Så på söndag blir första visningen här hemma och sen blir den första värdinneträffen hemma hos Helena på måndag kväll - ska bli sååå spännande! Lite nervöst e d förstås, men så ska d ju va! Kan meddela att kläderna är suuuperfina!

Är du nyfiken på vårens kollektion? Boka en visning! Jag gör visningar i skaraborg samt Göteborg om ngn e intresserad, bara att höra av sig :)

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min febriga man...stackarn. Äldsta sonen e inte heller vidare kry, blir nog att vara hemma från skolan imorgon, och jag är hur täppt i näsan som helst.... Usch o fy, förkylningstider...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar