-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

torsdag 13 januari 2011

Traderat

Sådär, ett par auktioner ivägskickade. Skönt! Och ett par inhandlade...pengarna försvann lika snabbt från kontot som de kom in haha...Pyjamas till Neo och leggins till Neo och Tindra på väg.

Tindra fick Molooverallen i morse, och hon blev så glad! Blev riktigt fin efter tvätt, och var t.om lite stor så jag gissar att hon kan ha den i höst oxå.
Fast bäst trivs mitt lilla modelejon dock i kort jacka, stövlar och handväska förstås, skratt!

I februari blir det loppis i Götene för min del, fast det här med barnsaker var 5:e gång hade de visst slutat med. Synd tycker jag. Men iaf så tänkte jag stå där 9-13 5/2, då finns det barnkläder, lite leksaker men även kockums-prylar, glas m.m.

Va kul med lite kommentarer förresten, roligt att man kan glädja några med bloggandet! Nu får ni gärna tala om ifall det är ngt särskilt ni vill läsa om, mera kändisbarn, loppisar, märkeskläder eller annat? Retro kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar