-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

fredag 7 januari 2011

Ny favoritsida på facebook

Gomorron!
Fastnade på min nya favoritsida (grupp) på fb går kväll, "Vi som shoppar danska barnkläder köp/säljsajt", så nu blir det med störsts sannolikhet en extra overall till Tindra, regnbågsvariant. Hade varit så kul om jag kunde hitta en liknade till Alexis, men man får vara glad om man hittar ngn overall alls i 130/140...det har ju plötsligt blivit sååå jobbigt att ta på sig både termobyxor och jacka.... (och då missar man ju halva rasten nästan!)

För övrigt kan jag, för er som gillar danska märken, och märkeskläder öht till barnen, och kan tänka er begagnat,tipsa om www.qxl.dk, "danmarks tradera", massa fina katvigplagg ute nu t.ex.

Känns som det ligger i tiden med återanvändning, extra bra är oxå att otäcka gifter och sånt hunnit tvättas bort men funkar ju sämre för ev. allergiker förstås, man vet ju aldrig.

Imorgon bär det av ttill Tidan för att förhoppningsvis sälja av det sista grejerna där. Massa kockums-saker samt kopior på dessa om ni gillar det! Även tvättbrädor och speglar.

Funderar även på att testa Götene nån gång när det är barninriktat och maken inte jobbar. Det blir ju en del saker som man samlar på sig...och loppis är kul, roligt att träffa massa folk :)

Idag blir det kalas för morfar i gbg innan det bär av hem till Mariestad igen. Då lovar jag fler bilder!

Ha det!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset på facebooksidan! Har precis inhandlat en molo tunika, jätte fin=). Här i sjötorp ska vi planera för en mammaloppis så jag får spara mina kläder till den, men perfekt att shoppa nya!

    SvaraRadera
  2. Visst e den bra? Köpte en meanditunika till Tindra så hon kan matcha Neo, och en overall e på väg. När ska ni ha mammaloppis? Kommer gärna o säljer lite, och lägger gärna upp den här oxå.
    Kul att någon läser här :)

    SvaraRadera