-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

söndag 23 januari 2011

ett inlägg om dan...

I said, och ett inlägg om dan it is. Minst. :)

Har gömt lördagsgodiset alldeles för bra, vansinnigt irriterande....

Hittade ett superbilligt erbjudande på paketpris på ebay igår, tre pyjamasar, tre bodies, tossor och mössor till lillskrutten. Han har redan en sådan pyjamas som e heeeelt underbar! Nu hoppas jag bara att de passar oxå.

Här finns de...tror jag :) http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250761741478&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:GB:1123


För övrigt försöker jag få klart tackkorten för dopet (bättre sent än aldrig...ähum...), men trycksakstorget bara krånglar på min dator. Hoppas få våldgästa någons dator snart så jag får ordning på d hela.

Nu ska jag för en gångs skull gå o lägga mig i hyfsad tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar