-bloggen om barnmode, barnvagnar m.m!

måndag 10 januari 2011

ingen kamera...


...hittar inte kameran o misstänker att jag glömt den i gbg, men den kommer väl fram såsmåningom :) Fick en såå fin meanditunika till dottern på posten idag så nu kan hon och lillebror matcha varandra! Bild kommer. Nu väntar hon otåligt på regnbågsoverall oxå! Och inte skrev jag igår heller, ajaj mig!


I väntan på att min kamera dyker upp slänger jag in en bild på nya kändisvagnen Orbit....tycker själv att den är gräsligt ful men det verkar ju onekligen ganska smidigt att både ligg och sittdel går att rotera i 36o grader....fast man kan väl gå runt vagnen eller ha vändbart handtag...d e iaf ingen funktion jag skulle betala 11.900 sek för....men å andra sidan e den ju helt miljövänlig....fast det är miljövänligt att köpa begagnat oxååå....Kommer nog aldrig förstå mig på tjusningen med barnvagnar som ser ut som en blandning mellan en kontorsstol och en avancerad rullstol.... undrar hur de kommer att se ut när man får barnbarn?? Som små rymdskepp som liksom svävar framför en drivna av en motor som även gungar vagnen?...


Nu ska jag fortsätta se på CSI tänkte jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar